Per Erik Schriever fra Trondheim og medlem i Bjørnstad Bil klanen. Han debuterte i Gatebil Extreme i 2007 med en fullblods Nissan Skyline Time Attack banebil.
‘Trial’ som hadde bygget bilen brukt over 1,5 mill i deler og utvikling, og etter å ha slettet den 8 år gamle banerekorden for Nissan Skyline på Okayama International Circuit Raceway, ble den covermat for tuningblader over hele verden.
På Gatebil ble det topplasseringer fra første løp, helt til Schriever tok en pause etter sessongen 2009. Men i 2012 er både han og bilen tilbake i Gatebil Extreme Racing:)
1995 Nissan Skyline R33 GT-R Årsmodell: Motor: HKS T51R KAI B/B turbo, ARC intercooler, HKS Evc Pro F-con V boost kontroll med Apexi Power PC for grunnmapping, Fem Bosch bensinpumper, 1000 cc dyser, V-Cam system, HKS kamaksler, HKS toppakning, HKS steg 3 stroker 2,8 l kit inkluderende stempler og råder, June Surge tank, Calsonic radiator for motorolje, HKS Racing wastegate. Effekt: 860 hk på hjulene. Drivverk: Nismo pro circut racediff bak, Cusco senterdiff, karbon drivaksler, Hollinger sekvensiell girkasse. Understell: Quantum justerbart understell, Nismo Stabstag, Luftjekker. Bremser: Justerbar bremsevogge, AP Racing 6-stempla kalipere foran, Alcon 4-stempla bak, Custom bremseslanger, PFC klosser, 380 mm skiver foran, 355 mm bak fra AP Racing. Hjul: 18” Nismo felger med 265/35-18 Dunlop dekker. Utvendig styling: Tryforce aero-kit med Top Secret Front + diverse karbon. Interiør: OMP stoler, OMP 6-punkt seler, Nismo bur, Motec-logger system. Takk til: Alle på Bjørnstad Bil AS, Thomas Verkland og min kjære samboer Marthe. På-Plass bemanning, Vega og Graffi grill i Trondheim.
Den tidligere offisielle ‘Trial’ Skylinen ble kalt ‘Red Tiger’ og var rød da Per Erik Schriever kjøpte bilen fra Japan vinteren 2006/2007.